E.L.F



... and I've done it again!




Har beställt lite smink, hmmm, jag som skulle spara på slantarna denna månad...
Men till mitt eget försvar så är det sjukt prisvärt och jag gillar sminket otroligt mycket!
Så detta låg i min beställning idag, man får passa på när de fyllt på lagret för det har varit slut ett tag, otroligt populära produkter.


Eyeliner - brun
Mineral Booster
Sminkborste för hela ansiktet
Kabuki sminkborste
Concealer borste
Såna där fula tåseparatorer som man har när man målar nagellack ;)
2st dubbla ögonskuggor
Lösögonfransar - individuella (inför en eventuell maskerad i höst)
Shampo att tvätta sminkborstarna med
2st foundation i olika färger
2st All over cover stick i olika färger
4st nagellack
Läppstift - runway pink


Så alltså 19 produkter till den nätta summan av 507SEK, och gratis frakt. ME LIKIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback