H&Ms service, som natt och dag



Jag har under det senaste året krånglat otaliga gånger med H&Ms webshop, jag har fått fel grejer, inte fått det jag ska, saker och gått sönder på en gång med mera med mera. Det är ingen överdrift att säga att jag varit måttligt trött och irriterade på dem.

MEN, jag måste faktiskt ge en eloge till deras kundtjänst som faktiskt alltid har fixat det som varit tokigt och detta helt utan problem eller krusiduller.
Det borde verkligen butikspersonalen få lära sig, för det är en jäkla skillnad på vilken service man får i butik jämfört med den jag fått från kundtjänsten i webshoppen. Det är som natt och dag verkligen.
(Jag är medveten om att det skiljer sig avsevärt beroende på butikerna också förstås)


Så tummen upp för H&M på nätet!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback