Snälla säg det igen




Idag har jag lite problem att välja hur jag ska lägga upp min dag.
Förnuftet säger att jag borde beta av lite plugg så jag slipper stressa med det under nästa vecka.
Det faktum att solen skiner som aldrig förr utanför säger mig dock att det inte vore helt fel att lägga sig på balkongen och ha det gôtt.
Men, allra helst skulle jag egentligen vilja upp till knalleland en sväng för att fortsätta min bikinijakt.
Vi får la se, det lutar mest åt balkongen faktiskt.


Igår när M kom hem så begav vi oss ner på stan en sväng. Skönt att komma ut lite efter att ha tvättat och pluggat hela dagen. Vi avslutade med en glass i stadsparken och satt där på gräset ett par timmar, det var riktigt härligt.
Var bara lite avis på alla som satt och hade det gôtt på alla uteserveringar, typiskt att M ska jobba på fredagar, ett par cider hade inte suttit helt fel igår faktiskt ;) Men vi sa att det får bli nästa torsdag, hans sista dag innan semestern är på fredag så den dagen borde bli lugn.

Tänka sig, om en vecka har han semester och vi beger oss hemåt till värmland en månad, det värmer gott i hjärtat att tänka på det och jag längtar verkligen dit även om vi nyss kom därifrån. Det kommer bli många fisketurer med båten i år, ska ta igen all båttid vi missade förra sommaren.


Nu ska jag slänga i mig lite frukost.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback