Varje gång du möter min blick



Idag går vi in i Juli, vart tog Juni vägen egentligen?
Klev upp tidigt (sju!) fast jag allra helst hade legat kvar i sängen efter en kaotisk natt med en illamående fästman.
Varför kag klev upp tidigt? Tvättid.
Det är egentligen rätt skönt att komma upp tidigt och kunna ta morgonen i sin egna lugna lilla takt.
Gjorde för en gångs skull en kaffekopp till mig, men det var tamejtusan det vidrigaste kaffet på länge.


Igår blev det en sväng till Kinna för att hälsa på Björkis och vi myste runt lite och köpte med urgoda wienerbröd hem. Kändes konstigt att säga hejdå, för nu ses vi inte förrän i mitten på augusti någon gång, efter att de kommit hem från amerikatt och vi kommer hem från vår resa. Det ska bli härligt att få höra om deras äventyr sedan.


Nu när jag är uppe tidigt så ska jag titta på ett par föreläsningar i min kurs och se om jag kanske till och med kan försöka mig på att besvara ett par tenta frågor.

Lite senare i eftermiddag eller något så beger jag mig ned på stan en sväng för att gå på bikinijakt! Det är så typiskt att jag verkligen snöat in mig på en modell som såklart inte finns i butikerna, måttligt roande. Så jakten fortsätter. Ska även se om jag kan få tag på lite nya fina BH:ar också, nödvändigt ont tyvärr.


Nu ska jag hoppa in i duschen.



/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback