Bästa bakissysslan, slappa i solen på bal...

(e)sp_a0114 (MMS)

Bästa bakissysslan, slappa i solen på balkongen med lite go musik i öronen. Jag mår som jag förtjänar efter en rolig examensfest med mina otroligt härliga vänner. Det känns lite tomt idag att veta att jag inte ser Mikaela förrän till hösten och att Sandra beger sig till staterna en månad i sommar. Men jag tror ändå att vi alla kommer få en toppensommar och kommer att ha massa härligt häng att ta igen i höst när skolan drar igång igen. Härnäst väntar en förhoppningsvis solig sommar i Borås men också hemma i kära värmland, och jag kan knappast vara mer förväntansfull :)


Kommentarer
Natalie - It's all about attitude säger:

Vilken söt blogg du har! :)

och du skriver bra för övrigt!

(av det jag har kikat på iaf ^^)



Ta hand om dig! kram :)

2010-06-08 | 00:10:19
Bloggadress: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback