I'll have my way with you




Senaste veckorna har jag avverkat bowling med tjejerna, grillkväll i Kinna med tjejerna, en redovisning av vårt examensarbete, en picknick med några klasskamrater, en avslutningsmiddag på textilhögskolan med fina vänner, fix av kompletteringar på uppsatsen och nu är det sommarlov på riktigt.

Framöver väntar ett år till med studier här i Borås men denna gången vid vanliga högskolan och därmed har vi nu sagt hejdå till Textilhögskolan (förhoppningsvis läser jag ett par kurser där i höst ändå), och jag är idag glad över det beslutet. Hade jag tagit min examen nu hade jag nog haft skaplig panik vid det här laget över vart i världen jag ska ta vägen. Dessutom är jag inte redo att säga hejdå till mina fina vänner och att veta att vi har ytterligare ett år tillsammans känns bra.







Jag känner mig rätt ensam om dagarna här hemma. M jobbar över otroligt mycket nu, hans dagar slutar runt åtta, halv nio på kvällen. Så jag har laddat upp med alla tänkbara disneyklassiker som jag ska drömma mig i väg i någon dag. Det om någonting är nostalgi och lycka för mig. Jag gissar att jag fortfarande kan de flesta repliker utantill ; )


Ikväll blir det också träning, det ska bli riktigt skönt!


Det var väl vad jag hade att säga för denna gången.

/A

Kommentarer
Marica ☆ Rödebäck säger:

Men är det Mando Diao som spelar i radion?

Jag har hört båda versionerna från Spotify men ingen av dom är den jag hört på radion så jag funderar på om radioversionen är spelad av något annat band .. ?

2010-06-09 | 17:49:50
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback