Jag tänker på er!



Nu har chocken lagt sig hos mig och det har börjat sjunka in vad som faktiskt har hänt där hemma och mina ögon tårfylls när jag tänker på er. Jag skänker så många tankar till min gamla arbetsplats och framför allt alla arbetskamrater och vänner på ICA Maxi i Kristinehamn där taket rasat in och skapat stor förödelse. Det är sjukt svårt att sitta här 23 mil ifrån och verkligen förstå innebörden av allt det här. Jag kommer aldrig kunna sätta mig in i situationen men jag tror jag kan förstå hur alla måste må. Jag vet bara själv när jag jobbade där att man nästan var där mer än hemma och att det kändes som ens andra hem och en enda stor familj. Jag är övertygad om att ni har otroligt bra stöd i varandra och att ni tillsammans tar er igenom det här, ni är alla otroligt starka personer. Det är helt fruktansvärt det som hänt och jag hoppas innerligt att Maxi kommer att byggas upp igen. Jag är samtidigt otroligt glad över att det gick så "bra" som det gick att ingen faktiskt kom till skada trots att både personal och kunder var i butiken när det hände.  Ni finns i mina tankar och jag hoppas att det finns en bra lösning för alla som nu inte har ett jobb att gå till längre. <3




Bilder från:
http://www.nwt.se/kristinehamn/article668423.ece


Kommentarer
Fru Evelina säger:

Usch vad hemskt det är att snön FÖRSTÖR så mkt... Nu finns det väl inte nån som tycker att all denna snö är BRA?



Verkligen synd att vi inte sågs inne på gekås :-)



KRAM

2010-03-07 | 10:47:42
Bloggadress: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback