Så länge hjärtat mitt slår



Jag har skrivkramp nu så att det är helt galet!
Har avverkat tio kapitel och skrivit 45 sidor anteckningar för hand ur marknadsföringsboken.
Riktigt bra om jag får säga det själv, nu har jag "bara" fem kapitel kvar i boken ;)


Men det får faktiskt räcka med plugg för dagen, så nu ska jag gosa ner mig i soffan och hoppas att min andra hälft kommer hem från sin fika snart. Är lite sällskapssjuk tror jag :)


Idag fick jag ett paket på posten.
Det var mamsen som hade skickat en ny träningstopp och 7 par hipsters. Mee likie. Jag blir som ett barn på julafton när jag får paket, hihi, även om jag förstod att det var det som hade kommit när jag kände igen mammas handstil. (Beställde av min kusin genom hans baseball när jag var hemma sist, men jag trodde jag skulle få det nästa helg när jag kom hem.)

Det ger mig dock lite ågren för att jag inte varit och tränat på länge, men träningen får fortfarande ligga i lite lä tills tentorna är gjorda. Kanske att jag tar mig iväg till helgen för att göra av med lite negativ energi och fylla på med lite ny positiv :) Det kan alltid behövas. Men jag får se hur mycket tiden räcker till.
Just nu känner jag mig rätt bra i fas med marknadsföringen och jag tycker faktiskt att det är riktigt intressant för första gången :)


Ha en bra kväll alla!




/A






. . . och så blev du mitt sår.




Kommentarer
N I L M A säger:

det är ju kanon! GO ANNA! :D



sv: vad kul att du är med!

2010-03-17 | 22:07:03
Bloggadress: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback