gooodmorning sunshine!







Att börja dagen med att vakna av sig själv innan klockan nio är en bra start, jag som annars är otroligt morgontrött och gärna aldrig går upp på morgonen.
Har haft en lugn och go morgon framför tvn med tidningen och en riktigt härlig frukost.
Vitt te, två knäckemackor med ost och en skål med yoghurt, flingor och bär.
Väldigt olikt mig, men jag har kommit fram till att frukosten alltid har varit mitt viktigaste mål om dagen men också samtidigt det tråkigaste målet, så från och med nu ska det varieras, vara nyttigare och roligare :)


Dagen ska spenderas framför den här dumburken med plugg, sen ska jag försöka klämma in en promenad och kanske ett brädpass på friskis. Det får dagen utvisa senare.


God morgon förresten :)




/A

Kommentarer
N I L M A säger:

det lät som en bra start på dagen :)

2010-05-05 | 16:23:59
Bloggadress: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback