Never gonna leave your side






Idag är jag lite irriterad på mig själv. Idag får jag sota för att jag skjuter upp saker och ting istället för att ta tag i det med en gång. Det är klarblå himmel och strålande sol idag. Marcus är i Götet och njuter och jag får sitta inne framför datorn med exjobbsskrivande. Hade jag bara fixat det i fredags istället så hade jag också kunnat sitta på en go uteservering i Göteborg nu. Men, man lär sig väl av sina misstag så småningom ;)


Om jag skriver på flitigt så hinner jag kanske ut på en promenad innan solen bestämmer sig för att försvinna. Det får bli min morot för dagen.


Är rätt trött idag, men det är kanske bra för då kan jag kanske somna i tid i kväll.
Vi satt uppe och spelade tvspel fram till klockan två inatt.
Gårdagen var riktigt oslagbar faktiskt, vi klädde knappt på oss och lämnade inte lägenheten på hela dagen. Riktigt behövligt efter de senaste veckorna.


Nej, om jag ska få den där promenaden idag lär jag börja skriva på det jag ska istället.


/A





Kommentarer
Diana - Nybliven mamma ♥ säger:

Har en tävling som jag tror att du skulle gilla i min blogg! =) Kram

2010-05-03 | 19:35:07
Bloggadress: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback