Share a little love today

 

Det är iskallt men riktigt frisk ute idag. Älsklingen ringde och sa att det hade snöat och att bilen var täckt av snö när han kom ut från företaget han varit på idag. Konstigt, för här hos oss har det minsann inte snöat något.
Blää för snö i Maj alltså, det ska ju vara strålande sol och grönska, ingenting annat.


Exjobbet flyter på, det känns riktigt bra. Imorgon jobbar vi hemifrån = mjukisar hela dagen lång ;)


Jag har mycket tankar som snurrar i skallen om dagarna nu.
Vissa saker är sånt där som känns riktigt bra och vissa mindre bra.
Jag har vissa funderingar och planer men jag vet inte om jag vill eller om jag vågar sätta igång dem, eller när.
Vissa saker med livet skrämmer mig verkligen samtidigt som det lockar otroligt mycket.
Det är så svårt att veta vad som är det rätta eller inte det rätta.
Kanske ska försöka göra en lista med för- och nackdelar och se vilken sida som vinner... ja, jag tror bannemej att jag ska göra det ;)


Ikväll blir det storhandling, tråkigt, men skönt att få det gjort och att få hem lite i skafferiet för nu ekar det ganska tomt.
Ska försöka börja bli nyttig och se till att få i mig en rejäl frukost, har hittat en riktigt inspirerande blogg för just detta ändamål. Så nu ska jag försöka sluta misshandla min starkars kropp och hälsa.


Men nu, den där listan och sen blir det att springa upp med massa grejer på vinden.

 

 

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback