All I want is you



Bjuder på en kass webcam bild från helgen
då jag för första gången testade på läppstift.
Jag ser betydligt piggare ut än vad jag gör idag ;)



Jag kom hem runt halv fem idag, jag tvättade genast bort sminket, hoppade i pyjamasen och dök ned under filten i soffan. Där somnade jag ganska så snabbt. Jag har under dagen gått från febertoppar till helt okej. Det var lite svårt att koncentrera sig under semninariet men alla skötte sig fint och det gick bra.

Efter skolan blev det kaffe på Espresso House med mina gruppkamrater och vi planerade våra kommande tre veckor (som jag skrev tidigare idag att vi skulle). Vi fick ihop det tillslut och jag tror nog att vi kommer greja detta.

Vi har hemma-läsdag både torsdag och fredag vilket är mycket bra för min del, då har jag de dagarna och helgen på mig att krya på mig, för som sagt, vem har tid att vara sjuk nu liksom?
Dessutom är det en speciellt dag på söndag ♥, och då tänker jag inte ligga nedbäddad med feber inte.


Imorgon är det äntligen dags för mitt besök hos vårdcentralen, och självklart är huden bättre än på länge, MEN, den är långt ifrån bra så det känns ändå okej. Jag ska verkligen försöka få en remiss till en hudläkare, får jag inte det vetetusan vad jag gör.


Jag har precis ätit vinterns första risgrynsgröt och druckit ett glas must till det, helt ljuvligt!
Det blir sen middag, M är iväg och spelar squash med sin arbetskamrat så han är inte hemma på en stund. Eftersom jag inte hann med någon lunch idag och bara har ätit frukost och en drickyoghurt under dagen så kunde jag inte riktigt hålla mig tills senare med att äta. Så gröten fick bli något slags mellanmål :)


Nu ska jag bädda ner mig under filten en stund till, M kom hem med lite sjukgodis till mig :)


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback