Get back up!



Helgen var lugn och skön, precis som jag behövde.
Lördagen spenderades på stan, därifrån kom jag hem med ett par efterlängtade skor och ett par svarta tajta jeans! Äntligen! Sedan åkte vi till Marcus arbetskamrat för fika och hämtning av den stationära datorn, jisses vad snabb den är nu! :) Avslutade dagen med pizza och illamående.
Igår var det städ mest hela dagen.


Nu är finns det inte längre tid för att slöa eller vara hängig.
Från och med idag är det full fokus på plugg, vila det får jag göra efter den 15e!
Det sociala livet får hänga i en lös tråd så länge, jag längtar tills vi är färdiga!
Det som verkligen skär lite i hjärtat är att M nog åker hemåt nästa helg, och mitt samvete förbjuder mig att följa med. En helg hemma medför nog mer skada än nytta, det är inte så långt kvar till jul.

Nu ska jag bädda ner mig och läsa Balanserat styrkort, imorgon är det presentation av det som gäller. Sen är det planering av de kommande veckorna med tjejerna som gäller. Gaah, jag bävar.

Jullov nu tack ;)


/A

Kommentarer
♥ L A I L A ♥ säger:

:):)

2010-11-22 | 20:56:37
Bloggadress: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback