Let it snow






Jag sitter med min andra kopp kaffe för idag. Utanför snöar och blåser det om vart annat. Mysigt.
Jag hade gärna stanna hemma i sängen hela dagen, jag var het som en bakugn när jag vaknade och febern var ett faktum. Marcus tyckte inte jag skulle gå upp. Fast, jag har inte tid att vara sjuk så lite feber stoppar mig absolut inte. Får se till att hålla mig inne mest bara så att den inte blir värre. Jag är pigg för övrigt även om huvudet känns en aning tyngre än vanligt.

Idag står seminarie och presentation om balanserat styrkort på schemat. Sen ska jag och mina gruppkamrater försöka styra upp våra liv de kommande tre veckorna. Vi måste verkligen planera effektivt och optimalt för att få ihop det, men det ska allt gå.


Nu är det snart dags att bege sig iväg i snön...


/A

 


Kommentarer
Lucke säger:

Hejsan, planer för dagen? :)

2010-11-23 | 14:44:10
Bloggadress: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback