Let the sun shine in



Klockan är ett och jag har fortfarande inte öppnat boken. Jag måste ta tag i det nu om jag ska bli klar innan vi åker mot Värmland. Fick dock precis en uppmaning från min svärmor att vi kanske bör stanna i Borås ändå då smhi har utfärdat en del varningar för vädret i vissa delar där vi kommer att åka. Marcus får ta beslutet när han slutar sen om hur vi ska göra. Jag är inte den bästa vännen med snö och rusk när det kommer till bilkörandet, dock har vi motorväg en stor del av vägen hem och den brukar oftast ha bra väglag när helst på året det än är. Det är ju svårt att veta nu dock. . .
 

En timmes samtal med Elin gjorde susen och jag fick rensa lite i hjärnkontoret en stund. Framförallt fick jag lite pepp och uppmuntrande ord och det behövdes verkligen. Jag hoppas jag får en stund över i helgen så jag får träffa henne. (Om vi nu kommer iväg.)


Jag är snart inne på min tredje kaffekopp för dagen och piggare än såhär kommer jag nog inte bli så nu har jag inga fler ursäkter för att dra ut på pluggandet. Jag måste ha det gjort innan klockan fem, så är det bara. Helst tidigare också om jag ska hinna packa lite också.


/A

Kommentarer
Lucke säger:

Hejsan, vad göres? :P

2010-11-28 | 14:24:50
Bloggadress: http://modegrabben.blogg.se/
Jennie ♥ säger:

ville bara kika in för att önska dig...

EN FORTSATT TREVLIG 1:A ADVENT!



kramkram!

2010-11-28 | 20:30:08
Bloggadress: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback