och det skälvde när du rörde vid mig



Det har nästintill stormat utanför fönstren inatt. Vaknade av att det ösregnade imorse, mindre mysigt. Redan då bestämde jag mig för att faktiskt inte gå till friskis. Nu verkar det dock ha spruckit upp, det gillar jag. För om en timme beger jag mig mot tåget som ska ta mig till Herrljunga och sedan vidare mot Öööörebreeeuw.
Det pirrar nästan lite i magen på mig, det ska bli så fint att träffa Lena : )
Jag hoppas att jag har fått med mig allt i packningen, står i valet och kvalet om ifall datorn ska med eller ej, men jag tror nog att den får hänga på så att jag kan plugga lite lättare.


/A

Kommentarer
idah säger:

fin bild :)

2010-11-06 | 15:09:30
Bloggadress: http://aydah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback