Jag vill bara höra dina hjärtslag


Oj vad jag har varit sämst på att uppdatera.

Släktträffen i helgen var otroligt rolig och alla mostrar/morbröder var på plats, plus ett par kusiner också.
Lärde känna "nya" morbror och en av hans söner.
Det var läskigt att han påminde mycket om morfar, inte direkt till utseendet men hans kroppspråk och sättet han rörde på sig eller hur han bara satt. Jag fick nästan rysningar av det. Att någon som aldrig träffat sin egen pappa kan föra sig på exakt samma vis, det är rätt läbbigt.


Det var ett kärt återseende att få träffa M igen efter en vecka utan varandra.
Det märks att vi båda funderat på det vi pratade om innan ha reste för de senaste dagarna har varit helt underbara, det är som att vara nykär igen.
Ikväll är jag ensam hemma igen och det känns tråkigt när han nyss varit borta men å andra sidan så är det bara fär en natt så jag ska försöka njuta av en kväll för mig själv och pyssla med lite saker inför helgen.


I helgen vankas det maskerad och firande av Elin som blir 21 idag :)
allt har klaffat till det bästa så nu är hela outfiten plus hatt fixad! Whopidooo :)


Nu ska jag faktiskt plugga lite, känns mer som regel än undantag nu för tiden men om man tar lite varje dag istället så blir det inte så tufft i slutändan sen.


Det var allt för nu.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback