Wherever you will go





Det pirrar i magen på mig idag, kanske för att jag ska hem till Degerfors ikväll men kanske också för att jag vet att nästa gång jag kliver innanför dörren här hemma så är jag inte längre ensam och jag möts av en förhoppningsvis varm famn.
På sätt och vis ångrar jag att jag ska åka hem för jag hade verkligen velat vara hemma när Marcus kommer imorgon, men å andra sidan, vad gör en dag mer för skillnad i det stora hela?
Dessutom så ser jag fram emot släktträffen som stundar på lördag.

Jag längtar tills nästa onsdag eftermiddag, då har plugget lugnat sig en aning och två semninarier har gått av stapeln. Jag behöver ha lite lugna pluggdagar hemma så att jag kan slippa sminka mig och försöka ta hand om min hy lite.
Den blir bara värre och värre, antingen beror det på att det blossat upp tack vare vitaminerna jag äter och förhoppningsvis går över sen, annars beror det på att hösten är här och då behöver jag nog boka in ett besök hos vårdcentralen så att de kan hjälpa mig få bukt på det här.

nej nu ska jag packa och ta en runda på stan för att se om jag hittar något fint att ha på mig på lördag.

/A

Kommentarer
M i z c a - Tredje gången gillt? säger:

Fast det känns ändå som arbetsmarknaden har kommit igång lite mer sen jag sökte förra omgången .. jag hoppas verkligen att jag kommer in nu!!

2010-10-01 | 15:01:59
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
ojsemma säger:

snyggt

2010-10-10 | 21:00:46
Bloggadress: http://ojsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback