I loved you first





Idag är det ett riktigt tråkigt väder utanför, det är sånt där fint regn som gör att man blir genomvåt bara man sätter sin fot utanför dörren.
Dagen har spenderats först på bibblan med Mikaela och Jennie för att fixa det sista inför torsdagens seminarium och sedan en kort vända på stan och lite längre kaffe/te stund på Viskan med Mikaela. Mys i sånt här väder.
Äntligen har jag köpt mitt receptställ - varför har jag snålat på det så länge för egentligen?


Idag ska jag försöka få till sex tavlor till hallen, jag har många idéer så jag hoppas att någon blir bra, kära sambon ska väl få säga sitt sen med. Fast jag ska bara kladda i photoshop så det blir bara roligt och då kan jag göra fler bilder än vad vi behöver och sen välja de bästa - kul! Börjar äntligen få ordning i lägenheten.

Har f e m paket som ska hämtas ut på maxi idag, det är änna pinsamt faktiskt. Men tre stycken är från Ellos, varför inte skicka i samma paket liksom? Sen hoppas jag att det ena är mitt försvunna H&M paket och det sista är kurslitteratur.


Imorn blir det en riktigt hemamfru dag med bullbak, sy kuddfodral, hänga tavlor och tvätta.
Och om mattan som finns i ett av paketen blir bra så skall även nya bordet på sin plats, iiih, pirripirr.


/A

Kommentarer
N I L M A säger:

Vad har du haft för dig idag då?

2010-09-15 | 20:54:42
Bloggadress: http://www.nilma.se
N I L M A säger:

Adressen till träningsbloggen: http://maliniform.shapemeup.se

2010-09-15 | 20:55:57
Bloggadress: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback