Jag längtar efter ett hus på landet







Såna här härliga höstdagar så spinner fantasierna på.
Jag längtar efter vårat hus på landet, med hallonbuskar och egenodlade grönsaker, även om jag har de mest ogröna fingrar en människa kan ha.  Jag längtar efter det där huset vars färg vi inte är överens om och jag längtar efter att få kivas om inredningen.
Jag längtar efter att kunna gå ut och sätta mig vid husväggen en sån här dag och låta sommarens allra sista värme nudda mina kinder och fylla hela min själ med ro.
Jag längtar efter lugnet och framförallt längtar jag efter alla somrar vid vårt underbara hem.
Jag längtar efter den där kissen jag har blivit lovad och jag längtar efter att få se henne smyga runt på gården och upptäcka alla nya spännande saker och jag längtar efter kvällen när hon kommer in och myser ned sig i min famn och spinner sådär härligt som bara hon kan.
Jag längtar efter framtiden för oss, dig och mig, för alltid.


Kommentarer
M i z c a - Tredje gången gillt? säger:

Jaha! Är det därför, men då kanske några har tagit examen till våren så dom startar då .. vem vet =)

Men tack för att du berättade.

2010-10-01 | 10:23:59
Bloggadress: http://rodeback.blogg.se/
Anna säger:

Jag längtar oxå efter det där :) Att ha framtiden framför sig, men samtidigt vill jag sätta igång med framtiden snart :)

2010-10-03 | 14:11:35
Bloggadress: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback