och allt från den stunden vill jag göra om






Det är såna här dagar - när solen skiner och luften är kall och frisk - som jag längtar hem som mest.
Jag längtar till alla gröna härliga skogar med underbara promenadstråk, den friska oförstörda luften, jag längtar efter sjön som kan ligga sådär underbart spegelblank, men framför allt längtar jag efter min familj, mina vänner och mitt liv där. Det är så annorlunda mot här.
Med det sagt så menar jag inte på några sätt att jag har det dåligt här, för det har jag inte, men det här kan aldrig mäta sig med där.


Jag har höga förhoppningar och förväntningar på det kommande året, eller det är inte ens ett år kvar med skolan.
Jag längtar tills framtiden är här med både skräck och förtjusning. Jag är en planeringsmänniska, men vissa saker kan inte planeras och det så det är just nu. Sommar/Höst 2011 går inte att planeras, den kommer som den kommer och jag är spänd av förväntan och hoppas att den kommer med det allra bästa för mig, för oss.



/A

Kommentarer
Anna säger:

Hej! Hittade din blogg via Evelinas =) Jag är oxå en planeringsmänniska. Superjobbigt när man inte KAN planera sin framtid. Såg att ni var i giftastankar, vi också! =) Ha det!

2010-09-08 | 20:50:20
Bloggadress: http://anna1441.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback