You know how you feel







Jag älskar att vakna av solsken som jobbar sig in mellan persiennerna i sovrummet, det är hösten när den är som allra bäst.

Jag hade en riktig vilodag igår. Jag låg/satt i soffan precis hela dagen för att min mage skulle bli bättre, men den är fortfarande orolig och gör ont. Vet inte om jag har ätit något olämpligt kanske eller om jag håller på att bli sjuk. Ibland åker jag på förkylningar som sätter sig i magen istället för rinnande näsa, nysningar och hosta. Är det så så får jag nog vara glad, för hellre lite ont i magen än tokförkyld.


Ska hoppa in i en dusch och packa in håret lite och fräscha upp mig inför dagens föreläsning.


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback