Där sola' alltid skiner





Igår slog det mig verkligen, jag må vara trögfattad, men ju fler dagar som går - desto närme kommer det. Flytten. Nu när vi kanske har en lägenhet på gång så blev det ännu mer verkligt. Vi ska ju för tusan flytta till Karlstad snart! Jag som älskar Karlstad. Jag insåg det igår när det sjönk in, många av mina bästa dagar har spenderats just i Karlstad och med Elin. Nu ska jag bo där och kan ha hur många bra dagar jag vill där. Dessutom med en trea så att det alltid finns plats för vänner att sova över. Det känns tråkigt att lämna Borås men det känns ännu bättre att komma till Karlstad ♥
Innan vi flyttade till Borås hade jag aldrig kunnat tänka mig att bo i Karlstad, jag tyckte det var för långt från familjen, haha. Tur att man är bättre vetande nu. Ååh, det pirrar i magen. 

/A

Kommentarer
Mizca säger:

Roligt att läsa era svar också.. Ärligt talat trodde jag vissa svar skulle vara åt andra hållet men där märker man hur olika människor är.



Min antingen eller lista skulle se ut såhär:

1. Sparka lilltån i bordsbenet, det gör ont men inte lika ont som ankeln har jag lagt märke till.

2. Inte ha sex på ett halvår, no problems for me liksom ;)

3. Flytta in i BB-huset, bara det är ju en härlig känsla, även om jag sitter i ett hörn kan jag ändå vara delaktig och iakta de andra som du säger.

4. Jag tycker det är så jävla räligt med strumpor i gubbsandaler på sommaren så jag hade nog stått ut med att gå barfota på vintern..

Eller om jag tänker efter, jag gillar inte riktigt att vara barfota i skorna överhuvudtaget så jag kanske hade kunnat tänka mig strumpor på sommaren för det finns ju snygga skor o det finns snygga strumpor som man kan göra fräsigare =)

5. Raka av håret..

2011-04-07 | 13:19:43
Bloggadress: http://www.mizca.se
Mizca säger:

Jag hade velat göra något kul iomed att vi får över 27.000:- tillsammans tillbaka men allt skall betalas till lån vi har. Även om det känns trist när man har pengarna så är det det bästa vi kan göra eftersom vi slipper många onödiga månadskostnader och på det viset kan vi spara ihop till det roliga vi vill göra!

Jag vill dock ha pengarna snabbt så jag kan skicka tillbaka och klippa korten/lånen! En jävla skön känsla.

2011-04-07 | 14:20:35
Bloggadress: http://www.mizca.se
Sandra säger:

Å jag saknar dig också nu om dagarna, det känns både konstigt och skönt att kunna stanna kvar i Kinna under dagarna. Hur går det för er med ert skrivande? Vi blev klara med kapitel 1 idag.



Hihi, det är många som har haft en sådan. :) Nostalgi. Dock står det inte hur stor den här är, men eftersom det står "strandväska" så borde den vara i en större modell. :)

Puss!

2011-04-07 | 15:07:07
Bloggadress: http://aprilhimlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback