En bra start på helgen!



Idag är en BRA dag! Jag har dragit ut på det där med att skicka ut CVn eftersom jag någonstans ville tro att jag fick jobbet på IKEA. Men M började bli lite suris över min jobbsituation och det fick ju mig också att inse att jag måste söka andra. Så imorse la M på alla mina sjutton ansökningar som jag skrev ihop igår. Vilka ringer strax efter elva? Jo, IKEA - Jag fick jobbet! :) Men det var precis som jag väntat, att så fort jag tagit mig i kragen och söka andra så skulle de ringa upp - jag hade rätt ;) 
Vi kom fram till en bra deal, skulle jag få ett bättre jobb så får jag säga upp mig, vilket känns otroligt skönt. Tjejen jag pratade med kunde nämligen inte i nuläget säga hur många timmar det kommer att röra sig om så hon hade full förståelse för om jag skulle få ett annat "mer säkert" jobb i första hand. Däremot trodde hon att det skulle bli normal heltid eftersom jag kunde tänka mig att jobba inom hela varuhuset. Så jobb = CHECK!


Fast, en annan sak som verkligen glädjer mig idag. Det var betyget på metodtentan! JAG KLARADE DEN! Det trodde jag verkligen aldrig att jag skulle göra och jag har haft lite smått panik över att behöva göra om den eftersom jag inte har en aning om hur jag skulle kunna klara den någonsin!

Så ikväll ska det firas. M vet om att jag klarade tentan, men än vet han inget om jobbet ;)
Det kommer bli en rolig överraskning för honom.


Wiie, bra start på helgen! :)
/A


Kommentarer
Elin säger:

Ååh! Grattis! Va härligt! :D

Ha en toppen helg!



Krams!

2011-04-08 | 15:53:47
Bloggadress: http://pepplas.blogspot.com
Siri - En personlig blogg om mode och stil. säger:

Men gud tjejen!!! En MILJON GRATTIS OCH KRAMAR till dig! Vilken start på helgen - fantastiskt! Rycks helt med i din glädje här, åh så underbart! :D

2011-04-08 | 18:41:03
Bloggadress: http://siribeckman.se
Jasmine säger:

Åh, va roligt att du fick jobbet - grattis! Hoppas att du kommer att trivas där. :)

Och va' roligt för dig att du klarade tentan!



Svar: Tack, min dag har varit bra. Och av vad jag kan läsa i din blogg, tror jag att du också har haft en "helt okej" dag. ;P



Hoppas att helgen fortsätter lika bra.

Kram

2011-04-08 | 23:47:16
Bloggadress: http://rosanatt.blogg.se/
emma härnqvist säger:

GRATTIS!!! vilket ikea är det på? och vad var det för roll du sökte främst?



hur går de med lägenheten, ligger dne uppe än? kramar

2011-04-09 | 09:29:04
Bloggadress: http://medemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback