Härlig helg!



Dagen igår var en riktigt glädjedag, härligt. Det var kul att överraska Marcus med att berätta om jobbet, men hur lätt tror ni det var att hålla tyst? Vi hämtade ut min kamera som varit på lagning för andra gången. Dock tror jag att jag kom riktigt billigt undan, jag betalade ingenting den här gången eftersom det gick på servicegarantin från förra lagningen. Förra gången justerade dom bländaren, den här gången hade de bytt ut den mot en ny. Vilket egentligen borde innebära att det kostade mycket mer - jag är glad! :)

Efter att vi hämtade ut den tog vi en fika och det var då jag berättade och han blev så glad och samtidigt skrattade vi åt att jag faktiskt hela tiden sagt att den dagen jag ger upp och postar ansökningar till andra ställen så kommer de ringa. Marcus förundras över min magkänsla :)

Vi fick se bilderna från fotograferingen av lägenheten igår och det var nästan så att jag ville boka tid till visningen. Jag insåg hur mycket jag älskar den här lägenheten, det är verkligen mitt bästa köp någonsin! Så det kändes lite vemodigt att veta att den går ut på annons och att någon annan kommer ha turen att få bo här. Dessutom blir ju allt mer verkligen för varje dag som går. Vi är inne i april nu, vilket innebär att det inte är många dagar kvar alls i Borås...

Idag byter vi till sommardäck på bilen och om den blir klar i någorlunda tid så drar vi en sväng mot Gällstad och Lager157. Kul att komma iväg och göra någonting istället för att bara vara hemma.


Jag gav Marcus ett förslag igår, jag tror att han nappade. Jag tänker dock vara hemlig om det, men det handlar i alla fall om vad vi kan göra om vi går med ganska bra vinst på lägenheten. En del ska såklart sparas för ny kontantinsats på ev. hus eller ny lägenhet i framtiden. Men en del av pengarna ska gå till något jag längtat efter ;)


Ha en härlig helg nu alla fina!
/A


Kommentarer
Yasmine säger:

Hehe :P Ja, all katter är ju lit korkade :)

2011-04-09 | 12:13:26
Bloggadress: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback