Välkommen hem



Då har man precis kastat sig in i vardagen igen efter fyra helt fantastiska dagar i London. Nu är dock stressen total eftersom vi har anlitat mäklare som på onsdag ska fota lägenheten. Vilket innebär att det är storstädning och rensning som gäller och det är inte det lättaste att hinna på två dagar när M jobbar och jag borde skriva examensarbete. Vi fick en lista på saker som ska fixas och en del av detta måste vi hinna köpa, Gaah. Fast med ett par djupa andetag ska det nog gå vägen det här med. Efter fotograferingen blir det lugnt någon vecka innan visningarna drar igång så jag får jobba extra mycket då istället. Allt ordnar sig, så är det.


Jag har fortfarande inte hört någonting från IKEA, vilket innebär att jag nu officiellt släpper det och inser att jobbet inte blev mitt. Så, det är dags för massutskick av CVn framöver nu.

Men nu ska jag dricka upp kaffet och börja ladda inför tvätt och städ.

Välkommen tillbaka till livet.

/A


Kommentarer
Mizca säger:

Svar: Pratade med en vän som hade läst mitt inlägg och hon sa att hon inte tror det är någon sådan psykisk störning som kräver behandling/utredning för att alla har det så ibland.

Men det ställer ju faktiskt till det i min vardag.

Hon sa att jag blivit så nu för jag var helt annan för några år sen när jag gick i skolan så hon hängde inte riktigt med.



Jag är kluven faktiskt. Jag skall till psykologen på torsdag så jag funderar på att berätta om mina funderingar för då har jag lättat mitt hjärta gällande det. Även om det inte är något så kraftigt så har jag ändå berättat för en "expert" om det.

2011-04-04 | 11:56:21
Bloggadress: http://www.mizca.se
Mizca säger:

Svar: Hehe .. Ja, jag får göra det ;)



Det har du så rätt i, bristerna sitter i mitt huvud och det är det enda jag ser och då kan jag inte riktigt förstå ifall någon skulle tycka jag ser bra ut, verkar vara snäll eller liknande.

För jag tänker bara, vem vill umgås med mig som är så stor och inte är hästkunnig. HAHA!



Första steget är att gå till djupet hos sig själv och acceptera sina brister.

2011-04-04 | 18:32:24
Bloggadress: http://www.mizca.se
Siri - En personlig blogg om mode och stil. säger:

Ja nu är det tillbaka till verkligheten igen, hoppas ni hade en fantastisk helg! :) Kram

2011-04-04 | 21:42:53
Bloggadress: http://siribeckman.se
lena säger:

välkomna hem! <3 va gott att höra att ni haft det bra, ring mig så jag får höra mer ;)

hoppas att städningen går bra nu! Ni är så bra!

pussss

2011-04-04 | 23:03:35
emma härnqvist säger:

åå håller tummarna för dig.. och er med allt!!



kul att allt börjar rulla gång liksom! kram

2011-04-05 | 19:32:41
Bloggadress: http://medemma.blogg.se/
Lina säger:

Ush vad läskigt! Haha, jag tycker det är läskigt när det händer andra men när det händer mig själv så blir jag bara sur! :P Vad kände du av?



Jo jag tror min mormor har varit här och hejjat också och det är ju mer mysigt eller vad man ska kalla det. :)



Hur var det i London?

2011-04-06 | 15:28:08
Bloggadress: http://linamedfamilj.blogg.se/
Jasmine säger:

Skönt att vara i London, men kanske inte lika rofyllt att komma hem till en hektisk vardag... Hoppas att du klarar dig.



Ser på din profilbild och måste säga att du har väldigt fint hår, jättesöt frisyr som passar dig jättebra. :)



Kram

2011-04-06 | 16:23:02
Bloggadress: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback