Vem är jag för dig då?




We♥It


Det går bra nu. Vi fick lägenheten vi sökte. Vilket betyder att från och med den första juli bor vi i en trea i Karlstad. Wiiie! Jag går runt i något slags luckorus om dagarna nu, det kan också ha att göra med att våren verkligen är på ingång och att våren just är min favorit årstid. Det pirrar i magen när jag ser M, det är som att vara nykär igen ♥

Igår lossnade det lite i skrivkrampen på examensarbetet. Idag är tanken att den ska släppa helt. Ska försöka skriva ihop en hel del teori. Oturligt nog plockade vi ner balkongmöblerna igår eftersom det var så himla underbart väder och jag ville sitta ute idag och läsa. Idag har det regnat och är grått, typiskt.

Tog mig iväg till gymmet igår, taggad till hundratio. Men, något hände och väl där så fick jag svårt att andas och höll på att svimma ett par gånger. Så jag tog mig bara igenom halva mitt träningsprogram, sedan fick jag gå hem igen. Jag tror att förkylningen jag hade innan London kan sitta kvar på mina lungor och att det påverkar min astma. Sedan tror jag att jag hade ätit för dåligt så jag trolitvis fick något blodsockerfall. Läskigt var det i alla fall.  Jag hann åtminstone träna så pass mycket att jag har träningsvärk, det ger mersmak! :)


Nej, nu har jag pausat lite för länge - skrivdags!


/A

Kommentarer
AMANDA FALK säger:

så fin bild, älskar den hemsidan :D

snygga bilder du har i din header förresten!



Ha världens bästa dag!

2011-04-12 | 12:20:44
Bloggadress: http://amandafalk.se
Elin säger:

Åå! Va roligt med lägenheten! :)

Du verkar helt klart vara inne i en lyckotid just nu, lägenhet, jobb, ingen skrivkramp :)



Lycka till med skrivandet! :)



Krams!

2011-04-12 | 13:27:05
Bloggadress: http://pepplas.blogspot.com
Marcus Å säger:

Jag läser kultur, samhälle och media nu. Vad läser du och vad vill du göra efter din utbildning?



Läste om din träning nu och jag tror du ska ta det lite lugnt innan du har kommit igång igen...



Kram

2011-04-13 | 07:35:40
Bloggadress: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback