Eftersom jag ska byta ut min älskade mobil...

elefjanten (MMS)

Eftersom jag ska byta ut min älskade mobil så har jag i en ren nostalgitripp kollat igenom sms som jag sparat genom åren. Det som slog mig var all kärlek jag har runt mig. Det har fällts många krokben och jag har ramlat, många, många gånger, men jag har också rest mig lika många gånger. Jag inbillar mig att för varje stapplande steg på väg tillbaka har jag också blivit starkare. Det betyder inte att fallen blir mjukare, men jag vet att jag klarar dem. Största anledningen till det är verkligen mina fina vänner. Både de som alltid stannat vid min sida men även de som bara under korta perioder bestämde sig för att förgylla mitt liv. Jag hade inte varit någonting idag utan dem och jag hade absolut inte varit någonting utan Marcus vid min sida. Jag är dålig på att berätta för mina nära vad de betyder. Egentligen borde det vara något jag skulle överösa dem med. Innerst inne tror jag att jag visar kärlek - på mitt vis. Tack för att ni finns! KÄRLEK<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback