Jag vet vem jag är ?



Jag har en diger att-göra-lista idag. Nu börjar jag faktiskt närma mig slutet på den. Jag har klippt mig, hunnit med en tur på stan för lite välbehövligheter, hämtat paket, fixat julkort, skrivit klart min essä och skrivit CV/sökt jobb. Nu har jag lite mindre akuta grejer kvar att göra. Dock skippar jag nog träningen idag för att städa och packa inför stockholm. Skulle vilja baka lite julgodis och fixa julkskinkan också. Julgodiset kanske dock är bäst att vänta med till i veckan så att det är fräsch på jul. Vi får se...

Jag fick en liten uppenbarelse igår, därför sökte jag precis jobbet jag skrev om igår. Nu låter jag karma eller vad det nu kan vara bestämma om jag blir kvar på IKEA, får det här eller om jag helt enkelt står där utan något alls. Allt sker av en mening så det är bara att gilla läget och vänta. Ska jag vara ärlig så vet jag inte vilket jag helst vill, eller jo. Egentligen det jag sökte idag, dock innebär det nog lite ändrade planer i sådana fall och jag vet inte om det är det jag vill? Svårt och kryptiskt, jag vet. Tänkt er då hur tankarna rullar i mitt huvud?

Nej, nu är det dags att rensa upp i röran - både huvudet och lägenheten.

/A


Kommentarer
Siri - En personlig blogg om mode och stil. säger:

NK har iaf öppet till 21 både lördag och söndag så jag tror att även resten av stan har liknande öppettider :) Kommer nog bli en galen shoppinghelg :)

2011-12-15 | 21:23:53
Bloggadress: http://siribeckman.se
Marcus Å säger:

Hur går det med jobbsökandet då? :)

2011-12-16 | 07:40:38
Bloggadress: http://slipsens.se
LINDSHE - svart bälte i shopping! - säger:

Wohooo! :D



Imorgon får jag jullov! Superduperskönt!

Vad ska du göra på julledigheten? Stanna i Sverige eller resa bort till något varm tropiskt land? <3 :)

2011-12-19 | 19:08:55
Bloggadress: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback