Ack värmeland du sköna



Då har vi landat i Borås igen. Det har varit en intensiv helg fast samtidigt lugn. Bästa helgen på länge faktiskt. En heldag i Karlstad med Elin och Marcus i fredags, som avslutades med en vinflaska, chips och dålig lokaltv tillsammans med Elin hemma hos henne. Lördagen spenderades hemma på Aspstigen i lugn och ro och söndagen bjöd på en tur till Örebro med mamsen ♥


Helgen och dess intervjuer har gett oss mycket att tänka och fundera på och vi har en hel del att diskutera framöver. Jag kan inte nog säga hur konstigt det känns att det snart bär iväg härifrån, det är så overkligt och svårt att ta in. Samtidigt gör det mig så varm inombords och jag glädjs av bara tanken på att komma nära hem igen.


Framtiden är onekligen en läskig företeelse men jag är övertygad om att den har något gott i sikte åt oss, nu måste det väl ändå vara våran tur ?


Nu ska jag njuta lite av hemmets lugna vrå, M kilade till jobbet ett par timmar och jag ska bädda ner mig med lite te och plugg tror jag.

/A

Kommentarer
N I L M A säger:

Det låter som en bra helg ju :)



Sv: Haha, jadu.. det var det eller ryska att välja på och jag gillar språk så¨..

2011-02-28 | 21:15:44
Bloggadress: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback