Don't tell me this night is over




Det vart allt lite tomt här hemma när Björkis och Mikaela klev hemåt vid tio tiden. Har haft en otroligt mysig kväll med god mat och maffig efterrätt. Jag hoppas verkligen att det blir fler gånger framöver, vi har inte så lång tid kvar med varandra här i Borås. ♥

Jag kan faktiskt inte låta bli att känna att det är riktigt tråkigt. Våren kommer springa förbi och sen är liksom den här tiden och eran över. Tre år har gått med en rasande fart även om det har varit många motgångar under tiden.

Det känns allt lite konstigt att flytt är så himla nära. Även om jag är inställd på det och letar lägenhet och jobb för fulla muggar i Karlstad så tror jag inte att jag kommer att fatta det förrän långt senare än vid flyttdatum. Det kommer nog kännas riktigt overkligt den dagen vi sätter foten i Karlstad. Där ligger våran framtid - helt galet.

Jag har lite svårt att njuta av att jag blev ensam en stund. Marcus kliver inte in här förrän runt tre i natt, väldigt sent. Jag vet att jag är bortskämd med att alltid ha någon vid min sida och att det nog egentligen bara är bra om jag någon gång vänjer mig med lite ensamtid på kvällen. Idag gillar jag det inte, varför vet jag inte riktigt. Idag kan jag inte njuta av att vara ensam, kanske för att det är sent?

Jag ska inte fundera så mycket mer över det. Ska strax borsta tänderna och bädda ner mig med någon bra film. Somnar jag så somnar jag, annars får jag vänta in hjärtat.

Imorgon kommer Elin och Jimmy och då blir det sushi- och TP kväll. Wiiie.


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback