Från kylan - in i värmen


Canon ixus 110 IS



Helt sjukt
vad det v r ä k e r ned snö nu, galet. Huvudvärken har bara ökat i styrka, när jag kom innanför dörren efter skolan idag så small det till ordentligt. Ögonen svider och huvudet bankar. Tabletter hjälper föga och jag är alldeles röd under det ögat som gör mest ont. Bläh, migränen är ett faktum. Ganska typiskt när jag planerat för att plugga under eftermiddagen, allra mest hade jag nog behövt sova en stund. Jag tror att jag bäddar ned mig ett tag och försöker sova, jag är så himla träningssugen så jag vill verkligen komma iväg ikväll. Måste nog lyssna på kroppen dock. Plugget får jag ta igen imorgon.


Något annat som är galet är betyget på de individuella reflektionerna som vi äntligen fått tillbaka - högsta betyg! På båda dessutom. Jag hade varit mer än nöjd med ett G eftersom jag var så himla nervös över betyget, men att få mer än så känns helt otroligt och jag har nog inte riktigt tagit in det än. Det boostade självförtroendet lite också. Elin med flera har nog rätt, det är dags att börja inse att jag har något att ge världen, att jag helt enkelt är bra och ska tro på mig själv i alla lägen. Så... jag är bäst! :)

Marcus var så söt igår och kom hem med en varsin liten prinsesstårtbit för att fira betyget - det värmde i hjärtat. Det är sällan har gör såna spontana saker och när han väl gör det så känns det extra speciellt. ♥


/A


Kommentarer
Siri - En personlig blogg om mode och stil. säger:

Men grattis!! Gud så skönt! :) Vi kom ju inte in till skolan idag pga inställda tåg och snö, typiskt! Så jag får ge mig till tåls ett tag till :) Men har sett på mitt konto att jag fick VG på den performativa iaf - grymt skönt! Nu kan vi bocka av dom kursera :)

Krya på dig! Kram

2011-02-10 | 15:43:41
Bloggadress: http://siribeckman.se
Charlotte säger:

Vilken mysig kille du verkar ha som kommer hem med tårtbit.. Tänk om min man kunde göra sådant för mig.. Kul med bra betyg. Grattis

2011-02-10 | 22:09:29
Bloggadress: http://cosmopharma.blogg.se/
Elin säger:

Va härligt! Grattis till betyget (och till tårtbiten^^) :)



Hoppas du får en fin helg!

:)

Krams

2011-02-11 | 11:58:14
Bloggadress: http://pepplas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback