headache



Av någon konstig anledning får jag huvudvärk när jag tränar och det gillar jag inte. I början trodde jag att det berodde på att jag dricker för dåligt innan passen men igår så drack jag nog närmare två liter vatten innan och nästan en under spinningpasset så det borde inte vara det. Det är bara ta tablett och se glad ut, det ska inte få hindra mig. Någon som varit med om liknande?

För övrigt är jag sjukt nöjd över att det gick så pass bra på spinningen som det gjorde, i 35 minuter orkade jag hålla rätt tempo men sen blev det kämpigt och jag fick köra mitt egna race men jag stod ut hela passet. Efter de första fem minuterna ville jag bara gråta och gå hem :)


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback