M å n d a g




Måndag igen, veckorna går verkligen fort.
Jag vill påstå att det är tur i oturen att dagens föreläsningar blev flyttade till onsdag. Min mage gör fortfarande ont och jag hade aldrig orkat ta mig till skolan idag, så jag slipper missa föreläsningarna.
Idag ska jag mest försöka vila så att magen blir bra någon gång, jag vetetusan vad det beror på. Jag trodde att det hade att göra med att jag åt jordnötsringar i lördags - är något överkänslig mot jordnötter och kan få ont i magen av det. Nu känns det dock för långdraget för att det ska vara det. Spelar väl egentligen ingen roll vad magvärken beror av, den finns ju där ändå.


Det här är en spännande vecka på många sätt och vis, idag inväntar jag/vi ett förhoppningsvis glatt besked på telefon. På torsdag beger vi oss mot värmland igen. Vi är där ofta nu av naturliga skäl. Den här gången är det tre intervjuer som ska avverkas och jag hoppas på att det kan bli en för mig också. Synd bara att vi inte kan åka tidigare, på onsdag är det visning på huset som vi är liite sugna på. Fast, det finns en mening för allt så är det meningen att vi ska ha det så löser det sig ändå.


Nu ska jag bädda ner mig lite igen, magen gör sig till känna.


Hoppas ni har en finare måndag än mig,

/A


Kommentarer
Siri - En personlig blogg om mode och stil. säger:

Låter som en väldigt spännande vecka för er del! :)

sv: Nej det var inte skoj - men mår bättre nu så jag hoppas det ska ge sig lika snabbt som det kom. Krya på dig du med! Magont är inte roligt! Kram

2011-02-21 | 10:55:30
Bloggadress: http://siribeckman.se
Lina säger:

Åh, hoppas det inte är magsjukeviruset som går nu bara. Min moster kom på oväntat besök i morse och hon jobbar på sjukan, där kommer det in hur många patienter som helst som har ont i magen och fyra-fem dagar senare så spyr dem som kalvar! :S

Håller tummarna på att du blir frisk! Krya på dig.

2011-02-21 | 14:10:09
Bloggadress: http://linamedfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback