O n s d a g 2011.02.02



God morgon mitt i veckan!

Idag var det inte alls lätt att komma ur sängen, M försov sig och jag gick inte alls upp den tiden jag skulle. Så kan det vara ibland. Kanske berodde det på tankens makt, jag ser verkligen inte fram emot en hel dag med metodkursen - men så är det.

Har haft en jobbig natt, troligtvis p.g.a. gårdagens känslor och samtal. Skönt att vi snart ska hem, bara imorgon kvar sen far vi hemåt. Även om det är lika svårt där så känns det ändå bättre att finnas i närheten för ett tag. Ibland behövs inte ord utan bara närhet.

Natten var jobbig p.g.a. yrseln också, det känns lite som att jag åker karusell i sömnen. Jag börjar dock vänja mig så det skrämmer mig inte lika mycket nu, det känns ungefär som "den gamla vanliga yrseln" igen även om det inträffar nattetid. Jag har i alla fall lokaliserat att det är värst när jag ligger ned så det kanske har med det att göra varför jag nästan bara känner av det på natten.


Efter skolan idag blir det möte med Jennie och de vi ska skriva examensarbetet om. Spännande :)
Med andra ord blir dagen ganska lång för mig.


Nu är det dags att fixa iordning mig, packa väskan och bege mig iväg om en stund.


Ha en fin dag allihopa!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback