O n s d a g 2011.02.16




God morgon onsdag. Det är galet hur fort veckorna går nu för tiden. Igår kväll och imorse har min största ångest berott på det där med jobb. Det är mitten av februari och det är nog dags för mig att sätta igång på allvar med arbetssökandet. Det känns riktigt läskigt. Något annat som jag/vi också måste ta tag i är lägenhetsletandet. Det är liksom bara tre månader kvar lite drygt tills vi behöver ha en ny. Med andra ord är det även dags att börja kontakta mäklare, jisses.

Den här dagen erbjuder mig en hel del plugg, jag måste försöka avverka det jag har kvar i redovisningsboken. Det är rätt mycket så jag tror inte att jag kommer att hinna, men ambitionen finns. Tur är att jag inte har några föreläsningar idag. På tal om det - seminariet igår gick superbra, första seminariet som verkligen var givande och det är ju alltid positivt. Så idag ska jag skriva ihop en lite reflektion kring det också.

Nej, nu kickar vi igång den här onsdagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback