F r e d a g 2011.01.21




God morgon härliga fredag!

Jag skrev igår att jag trodde träningen skulle bli bra, OM den blev. Jag har aldrig känt mig så stark som jag gjorde igår. Jag klarade mitt personbästa på att springa på bandet (det handlar inte om många minuter men för mig är det en bragd att öka med en minut för varje gång). Det bästa är att jag slog mitt senaste bästa och det var i november och sedan dess har jag inte tränat. Styrketräningen gick också otroligt bra. Ibland är det bra att ha lite aggretioner som ska ut minsann.


Idag ser det ut att bli en minst lika härlig dag, vädermässigt, som igår.
Vid elva rullar tåget mot Göteborg med tjejerna, det ska bli härligt. Nog för att jag är pank, men sällskapet kostar mig ingenting snarare tvärtom att det fyller på energiförrådet. Det är kul att komma iväg från Borås en stund också och koppla bort allt vad skola heter och bara umgås ♥


Nu ska jag läsa lite redovisning innan det är dags att fara mot Götet.


/A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback