F r e d a g 2011.01.28



Härliga fredag!

Hör och häpna, idag byter jag ut morgonkaffet mot ett glas vitaminer och ett morgonpass på gymmet. Härligt!
Jag har haft en enveten huvudvärk hela veckan, inte sådär så att jag måste ligga och vila utan den är mest irriterande och finns liksom där lite dolt. Jag hoppas att det bara är att jag är trött i ögonen eller något sådant nu när plugget dragit igång igen och jag tänker alltså trotsa huvudvärken och ta ett pass på gymmet. Jag tror det gör mig gott :) Får sällskap av Zandra med så då är det alltid roligare att träna också.
Marcus måste fortfarande vila eftersom han bränt bort nio stycken födelsemärken med laser, han har ont stackarn - det är kul att retas med honom dock ;)


Nej, nu är det bäst att rota fram träningskläderna och borsta tänderna och sen bege sig iväg.
Efter gymmet blir det att se till att få saker gjorda här hemma.
Ett m å s t e idag är att få det där samtalet till försäkringsbolaget om kameran gjort, no return.
Sedan kanske jag tar mig en tur på stan för att få lite frisk luft också.


Ha en fin dag allihopa

/A


Kommentarer
duvetnikkie säger:

din blogg är verkligen jättefin :)

2011-01-29 | 09:57:14
Bloggadress: http://duvetnikkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback