T i s d a g 2011-01-11



Ledig idag, härligt, inte lika härligt att vakna av en hög knall utanför fönstret vid halv nio. Jag lyckades aldrig lokalisera eller känna igen vart ljudet kan ha kommit ifrån. Fast, å andra sidan kom jag upp ur sängen i skaplig tid tack vare det ;) 

Planerna för dagen är inga, vilket känns riktigt skönt. Funderar på att kura in mig i täcket igen, slå på lite kaffe och böja läsa en ny bok. Jag läste alltid mycket förr, mycket mindre nu, så jag ska försöka komma in i det igen. Det är ju så mysigt att drömma sig in i böckernas värld ett tag. Boken som står på tur är "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann". Någon som läst den?
Det får bli mitt göromål för dagen.

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback