Träna med huvudvärk :(



Det är alltid lika härligt när jag tagit mig iväg till gymmet och får mitt pass gjort. Dock var det nog ingen vidare idé att träna med huvudvärk eftersom den istället för försvann blev ännu värre och håller på att gå över till migrän. Läste en artikel nyss från friskis där det stod om just huvudvärk och träning, det var lärorikt. Enligt dem var det i alla fall ingen fara att ta sin migränmedicin ett par timmar innan träning. Jag tänkte nämligen göra det imorse men visste inte om det var en bra kombination.


Jag kan ha gjort århundradets godaste lunch idag, sallad med kyckling, gurka, rödlök, soltorkade tomater och mangoraja till. MUMS vad det satt fint i magen minsann, det ska lagas fler gånger här hemma.

Nu ska jag ta mig en tablett mot migränen, sen på med ansiktet och fixa det där jäkla samtalet.  Sen blir det kaffe på stan med Mikaela, wohoo :)


Tjipp tjipp
/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback