I just wanna lay in my bed



Jag bestämde mig för att inte åka över till Degerfors och det har visat sig vara ett bra beslut. Migränen kom tillbaka och jag har mest legat däckad på soffan, halvt sovande halvt vaken. Så mer lajbans än så har inte min dag varit direkt. Tråkigt nog så skiner solen nu och det ser riktigt härligt ut ute. Imorgon kommer äntligen M och jag slipper vara ensam mer. Det känns ju verkligen mer påtagligt att jag är ensam och inte känner någon i Karlstad när det är fint väder och man helst skulle sitta i en park och hänga nånstans med sällskap. Behöver jag ens påpeka att jag är blekare än på många, många år? Jag är nästintill genomskinlig nu, och det är juli!

Mitt humör är inte riktigt på topp idag och det kan ju såklart bero på att jag inte mår bra och känner mig otroligt sällskapssjuk. Dessutom är jag otroligt sugen på att ta fram ritblocket och rita men har inget bra ställe att sitta på. Istället filurar jag på en blivande tatuering, jag som inte skulle ha någon mer - vem försöker jag lura?

Det är många tankar som snurrar också och det finns ett beslut jag måste ta snart och jag försöker väga för och nackdelar och tänka förnuftigt. Jag vet dock inte om jag har tillräckligt under fötterna för att ens fatta det här beslutet.


/A
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback