Time for a change



Jag kan inte med ord beskriva hur mycket det pirrar i magen på mig, om tre-fyra timmar kommer Marcus HEM! Jag har nu "provat på" att flytta och bo ensam och visst har det varit skönt att vara ensam vissa stunder men inget slår att ha någon att dela hem med. Jag skulle ljuga om jag sa att jag bara ser fram emot det, det är faktiskt med lite blandade känslor också, mest för att han åker iväg för en vecka igen nästa helg. Det känns lite som att få kakan och sen förlora den igen. Förra sommaren var en av de bästa på länge och tyvärr kommer den här kännas som en av de sämre. Det enda jag har att se fram emot i sommar är min och Elins resa och hade det inte varit för den hade jag nog deppat ihop helt!

Nu tänker jag antingen lägga mig ned och sova lite eller gå ned på stan en sväng. Det lutar mest åt det förstnämda, det är inget vidare kul att gå på stan själv ändå. Imorgon blir det en lång dag på jobbet men det ska bli härligt att ha någon hemma som väntar när jag kommer hem istället för en tom lägenhet.
I helgen ska det spenderas pengar och skruvas möbler tills knogarna blöder.


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback