Today I don't feel like doing anything



Idag är jag ledig, klockan är strax efter tolv och jag sitter fortfarande i nattlinnet. Igår var jag en trött tjej på jobbet, kände mig riktigt sliten och sista timmen började huvudvärken förvarna. Senare igårkväll så kom migränen och jag har tampats med den nu på morgonen. Just nu har jag den under kontroll i alla fall. Antar att jobba sex dagar i sträck samtidigt som det är kaos inombords och i lägenheten spelar in en hel del i måendet.

Just nu är jag i valet och kvalet om jag ska ta bussen till mor och far senare idag eller inte. Det var tänkt så, fram tills för någon timme sedan då min date för morgondagen ställde in. Eftersom både mor och far jobbar under morgondagen känns det inte så spännande att åka dit och sitta där själv, då jag kan lika gärna skrota runt i pyjamasen här hemma och vänta på mitt hjärta som kommer HEM imorgon! ♥

Jag får helt enkelt se, vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med under två dagar ensam i Karlstad. Det suger att jag inte känner någon här!

Nej. Jag ska nog kanske ta mig en dusch och tvätta mitt flottiga hår. På tal om hår är jag i stort behov av en förändring! Funderar på att lägga i några tunna ljusa slingor för att få det lite sommarfräscht. Kommer ju ändå aldrig ut i solen så att det får chans att blekas naturligt. Jag är också sugen på att kapa av det. Dock vet jag inte riktigt om jag verkligen vill det eller om det bara är stundens invigelse eftersom jag är så trött på mitt tråkiga hår. Aja, det tåls att funderas på.

Någon som vet nån bra frisör i Karlstad? ;)

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback