blöh



Första dagen på ikea är avklarad och det var en hel del info som skulle in i skallen. Jag tvekar inte på att jag kommar att trivas för de jag ska jobba med verkar vara ett riktigt härligt gäng, vilket också är något som kan sägas om resterande styrka på hela bygget.

När jag kom tillbaka in till stan och efter att jag fixade mitt busskort så vände jag bara i dörren när jag klev in i den här lägenheten och tog en tur på stan. Jag trivs inte alls med att bo här, tråkigt nog. Kvällen har mest spenderats i telefonen. Jag hoppas att jag kan sova bättre i natt än jag gjorde igår kväll. Idag är lägenheten i alla fall inte lika varm som igår.

Imorgon blir det en heldag på ikea, känns skönt för det innebär att jag slipper spendera så mycket tid här i lägenheten. På fredag är jag ledig och jag tar nog bussen över till karlskoga/degerfors på torsdag kväll. Jobbar lördag så antingen lånar jag någons bil eller tar bussen över dagen eftersom jag är ledig även söndag.
Jag börjar jobba "på riktigt" nästa fredag så jag får ta bilen. Det kommer bli snordyrt att pendla från degerfors med bil men det är faktiskt struntsamma, jag pallar inte riktigt att känna mig så depp som jag gör nu. Efter den veckan får vi VÅR lägenhet, vilket känns otroligt skönt.


Sorry för tråkigt och deppigt inlägg men usch vad jag vantrivs just nu.

/A


Kommentarer
Sandra säger:

Skickar en stor bamsekram från mig! <3

2011-06-07 | 23:17:14
Bloggadress: http://aprilhimlar.blogg.se/
LINDSHE - svart bälte i shopping ! - säger:

Det är så tråkigt väder hos mig och jag har så tråkigt så jag visste inte vad jag skulle göra :(

Känns som att alla andra har sol!? :)



Men jag tittade runt lite nätet på gamla nostalgi barnprogram och hittade en hel del :)



Har du något favoritprogram som du tittade på när du var liten som du skulle vilja tipsa mig om ? <3

2011-06-16 | 11:22:22
Bloggadress: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback