Enough



Idag är jag inte mycket för världen. Klev upp halv sju, kokade te-vatten och det hann aldrig ens koka upp innan jag bäddade ner mig igen. Jag har en förjävlig migrän idag, den sitter bakom ena ögat och halva huvudet verkligen och med den kommer också ett riktigt ruskigt illamående. Nyss fick jag i alla fall i mig lite frukost fast det snart är lunch. Jag somnade om vid åtta imorse på soffan och sov till tio-elva.
Det som känns mest jobbigt är att en hel pluggdag försvinner, jag har inte orken till det.
Idag var det egentligen meningen att vi skulle skriva planeringsrapport och jag skulle träna. Istället blir det soffläge resten av dagen med dåliga tvprogram.

Helgen har i alla fall varit fin. Pluggade en del i lördags och igår hade vi en hel dag i soffan med tvspel och serier. Mycket mysigt. Vi båda är väldigt uppe i varv och längtar fruktansvärt mycket efter Londonresan. Det behöver vi verkligen båda två.


Nu orkar jag inte titta på den här skärmen mer, så jag bäddar ner mig igen.

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback