Måndag



Det var mycket som inte blev som det skulle i helgen.
Tentan i Fredags kändes okej, tentan i Lördags var ett helvete på ren svenska. Det var helt enkelt den onödigaste men också svåraste tenta jag någonsin gjort och då fick vi ändå ha med alla böcker, anteckningar och lärarens powerpoints. Det var ett skämt! Förstår inte till vilken användning jag har den kunskapen sen, inte alls tror jag faktiskt.

Sedan har jag gått och blivit förkyld och ont i halsen. Jeej. Jag kommer inte ens ihåg när jag var det sist, så det är ju självklart att det ska komma nu när vi åker till London om några dagar. SUCK! Det är bara tänka positivt och hoppas att det hinner försvinna lika snabbt som det kom!


Idag blir det opponeringsskrivande och lite rättande av planeringsrapport i skolan med Jennie.

Imorgon kommer mäklare nummer två hit och kollar lägenheten. sen tar vi Londonresan och funderar på vem av dem vi kommer att anlita. Vi får se hur långt vi kommer idag, annars kanske det blir lite skola imorgon med om inte så kommer jag att ligga i sängen och läsa både Elle och StyleBy som jag inte haft tid att läsa nu under tentaperioden.

Ha en fin, snöig(!), måndag nu.


/A


Kommentarer
Lina säger:

Nu har jag missat något! Ska du flytta? :D

2011-03-29 | 09:54:53
Bloggadress: http://linamedfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback