Monday



Måndag morgon och det ligger ett dis över Borås idag, vilket ser mindre inbjudande ut. Helgen är förbi och det är dags att rycka tag i den intensivaste pluggveckan någonsin tror jag bestämt. Helgen som gått var lugn och skön, tog mig faktiskt pluggledigt fast jag egentligen inte borde ha gjort det. Igår köpte vi flyttlådor vilket känns läskigt. Allt med flytt känns läskigt, det går liksom så himla fort.

På tal om det så ska jag ringa runt lite samtal innan jag hugger tag i plugget, måste ringa i alla fall två bostadsbolag i Karlstad och kolla lite. Det hänger oro över oss båda här hemma över det där med bostad. Det kommer att lösa sig på något vis det är jag övertygad om men ovissheten sätter såklart sina spår.

Londonresan är verkligen såå efterlängtad just nu. Vi behöver komma bort från allt det här båda två nu.


/A


Kommentarer
Siri - En personlig blogg om mode och stil. säger:

sv: Usch då med tullen, men tur det går att lösa, har själv sluppit det alla gånger jag har beställt. Upptäckte nyss att de även säljer i.d så jag var måttligt road över att jag dagarna innan köpt samma foundation för 300 kr mer än på deras sida, haha. Nu ver jag bättre i fortsättningen! :) Lycka till med pluggandet idag! Själv ska jag jobba så det får bli lite plugg ikväll och på tåget imorgon bitti :) Kramar

2011-03-21 | 10:13:11
Bloggadress: http://siribeckman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback