What a wonderful world



Visst känns livet lite enklare när solen skiner? Även fast i stort sett hela dagen gått emot mig så känner jag mig rätt tillfredsställd ändå. Jag borde känna mig sönderstressad eftersom det stundar två stora tentor - varav den ena jag inte ens pluggat till. Istället känner jag mig rätt lugn, kanske för att helgen bär med sig så mycket BRA. På fredag kommer min älskade ängel Lena till Borås och hälsar på ♥ och på lördag efter tentan tar jag och mina tjejer oss en välförtjänt lunch ute någonstans för att fira att vi endast har examensarbetet framför oss.
Jag tror nog att Londonresan spelar in mycket på min ro i kroppen också, på något vis känns det rätt okej att stressa sönder en vecka för att få fyra dagars hel avkoppling och väl där ska jag inte tänka på att jag inte har råd eller inte har tid. Lovely.

Eftersom M blir sen hem idag verkar det inte bli någon träning, så jag hoppar på min motionscykel här hemma istället framför något tråkigt tv-program. Det funkar ju det med. Sen blir det dusch, mat och inpluggande inför morgondagens seminarie.

Hej på er

/A


Kommentarer
Lina säger:

Hihi, tack så jättemycket! Känner mig som en stor melon, och att vrida sig i sängen är en omöjlighet men annars är livet gott nu! :D Haha!



Det har varit så underbart väder här idag! Lätt närmare 15+ va? VÅR VÅR VÅR!!!

2011-03-22 | 19:04:17
Bloggadress: http://linamedfamilj.blogg.se/
Siri - En personlig blogg om mode och stil. säger:

Usch ja, det lät inte som en rolig vecka! Hoppas det går bra för dig :) Och härligt att du har en grym helg att se fram emot och även London nästa vecka, gör livet så mycket roligare i dessa tentatider. Ha det fint tjejen! :) Kram

2011-03-23 | 07:41:12
Bloggadress: http://siribeckman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback