God morgon sköna MAJ!




Nu är min absoluta favoritmånad på hela året kommen. Det blir inget undantag den här våren, maj innebär många förändringar och skojigheter. Bland annat blir jag tjugofem och vi tar examen! Tre år i borås har flugit förbi oss och snart är de endast ett minne blott, dock ett vackert minne som jag kommer vårda ömt.
Idag startar budgivningen på våran lägenhet, jag har verkligen blandade känslor inför det. Jag kommer hålla både tummar och tår så himla innerligt för att vi får upp priset lite.

Ja, nu är den här valborgshelgen förbi, vi spenderade den i Kungsbacka med shopping och igår hängde jag en stund på Marcus jobb eftersom jag inte kunde vara hemma när visningen var.
Vi har en visning idag med, men det är det sista i alla fall. Så jag får smyga hemifrån en stund idag med.
Annars så ska jag mest plugga idag, hade tänkt att få lite sol på min bleka kropp med men jag tror att det är ganska kallt idag även om solen skiner, jag får se helt enkelt.

Nu ska jag äta upp mitt ägg och dricka mitt te (hör på maken, inget kaffe).


/A

Kommentarer
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

det är min faboritmånad också =)

underbara maj!



//Anna

driver webshoppen Avanna.se med egendesignade linnen tshirts tygkassar och posters.

www.avanna.se

2011-05-02 | 22:52:57
Bloggadress: http://pyttis.blogg.se/
Sanna - saos.blogg.se säger:

Maj är verkligen fantastiskt! (dock inte dom senaste två dagarna, burr vad kallt...) Men annars! :)

2011-05-02 | 23:59:16
Bloggadress: http://saos.blogg.se/
Julia säger:

Maj är underbart, dock inte när det SNÖAR på morgonen. Gah.... haha!

2011-05-03 | 14:31:28
Bloggadress: http://amilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback