Helgen



Lördagen var lite seg för min del med lite huvudvärk och en envis trötthet, kanske är det helt okej att må så en lördag efter examen? Det blev i alla fall inte många knop gjorda här hemma utan vi slappade mest på soffan och kollade en underbar film - Cornelis.

Igår tog vi en tur till Göteborg, en tur som kanske blev det sista innan flytt? I alla fall hade vi en mysig dag tillsammans jag och Marcus och det blev lite shoppat för oss båda. När eftermiddagen började lida mot sitt slut mötte vi upp Elin på centralstationen för att sällskapa med henne innan hennes tåg gick hemåt. Även om vi bara sågs knappa timmen så var det ett kärt återseende. Det känns lite typiskt att hon söker skolor och kanske flyttar neråt Göteborg nu när vi flyttar hem, men å andra sidan så blir det en större anledning för mig att åka tillbaka och hälsa på här i Borås/Göteborg ofta. I alla fall så håller jag alla tummar och tår för att hon kommer in där magkänslan säger är bäst för henne, sen får jag anpassa mig till om det blir Skåne, Götet eller Hufvudstaden helt enkelt.



/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback